28 Şubat 2012 Salı

Bu da mı gol değil ?

Bu da mı gol değil bebeğim? diyesim var düşen cemreye.
Nereye düştü bu cemre bilmiyorum...Bazen hangi kafayı yaşıyorsun sorularında ki özne kafası olmak hoşuma gidiyor.Hayır empati değil..Daha az yorucu bir şey bu.Nasıl desem ki rahat işte.Saçma sapan konuşmak, herşeye gülmek, iğrenç" beni beni Bihterini !" monologlarıyla gezmek "uuu über sert" diye taçlandırmak istiyorum.Dışım tek vücut görünürken içimin parça parça olduğunu hissediyorum. Beynimin sağ ve sol lobdan oluştuğu komik geliyor.Başka bir şeyler mutlaka olmalı.Aynı anda bir sürü şey düşünüyorum.Yoruluyorum.Durduk yere yoruluyorum.Karamsarlaşıyorum.

Bırakın koşmayı bu aralar yürüyemiyorum ben.Nefes nefeseyim otururken bile.Sıçrayarak uyanmıyorum doğru uyuyamıyorum ben.Uykumu uyutup oturuyorum.Düşünüyorum.

Öyle...

Hiç yorum yok: