4 Mart 2012 Pazar

Gel sarılalım Evren...

İzin günümde yapılan binbir plana eşlik olsun diye dolu yağdıran kaderim,bir iş gününü güneşle taçlandırıyorsan sorun hakkaten bende değil sende !
Sorun sende ki kötü havayla imtihan ediyorsun beni. Radyo frekanslarından gidip en can alıcı Hakan Altun şarkılarını buluyorsun. Efendime söyleyeyim en olmadık zamanda beni tartılma güdüsüne boğuyorsun.
Güneşin içime doğması gereken bir pazar sabahı neşeli yolculuklara rağmen içimde fırtınalar kopartıyorsun. He o kadar sıkıyorsun ki gün aşırı ders çalıştırıyorsun...
Yapma bunu sayın evren...
Bak ters yapma , yol isteme.Otobanı veririm eline, pisleşirim tinerci olurum başına.Yapma !
Kaşınma!
Güldür yüzümü. Azıcık "hayırlısı" lafının içini doldur...Kelimelerimi yutturma bana. İçime attırma...
Pimim çekildi.Kimde patlayacağımı bilmiyorum. Kime gitsem bir telaş başka tarafa atıyor beni...Kaçarken başkalarından daralıyor zamanım.
Asma yüzümü Evren !
Gel sarışalım !

2 yorum:

Ukeladümbeleği.. dedi ki...

Ben konuştum onunla bir daha da böyle şeyler yapmayacakmış Ezgibal, sen sıkma canını..

Pele dedi ki...

Oley o zaman :*