13 Mayıs 2010 Perşembe


Bazı şeylerin b*kunu çıkartasım var. Ne biliyim gülüceksem eğer gözümden yaş gelene kadar gülmek, ağlıcaksam hıçkırıklarıma engel olamıcak kadar ağlamak istiyorum. Orta halli olmak istemiyorum bu günlerde. Sıkıldım.. Duygu seli yaşamalıyım.Böyle bişey olsun ödüm kopsun çığlığımı sokaktan duysun insanlar..Mazoşist değilim hayır sadece sıkıldım işte.. Çocuk gibi olasım var..Sakızı kocaman şişirip patlatasım burnuma yapıştırıp saatlerce aynada kendime gülesim var..Ya da anne kaaaaaaaaan bana vurduuuuu diyip iplenmeyesim var. Seniye teyzeeeeeeeeeeeeee Pınar bahçece çıkabilirmiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye avaz avaz bağırasım var..Her akşam komşulardan toplarınızın içine sıkışan ufak kum parçaları arabaları çiziyor diye azar işitesim var..Araba servisine gidip sen söyle sen söyle sesleri arasında gönüllü olup topumuzu şişirirmisiniz diyesim vaar..6 kişi 2 ağaç arasına yapılan salıncağa oturup eziyet çekesim var..Eve gidiyoruz biz değip 1. kattaki arkadaşı eve sokup 3 katta saklanıp sessizce tekrar sokağa koşasım var..Bahçeye tükürme bölgesi çizip bütün çocuklar gelip geçip tüküresim var,Dost kazığı oynayasım var... Çocuk olasım var...

Hiç yorum yok: