14 Mayıs 2010 Cuma

Feminist Olasım geldi (!)

Biten bir ilişkinin insana her zaman bişeyler kattığını savundum şu zamana kadar.İnsanın böyle mutluluğa eriştiğine inananlardanım...Her ilişki bitebilir...Her aşk bitebilir...Her heyecan azalabilir...Ve yollar ayrılır..Buraya kadar herşey normal... Benim aklımın almadığı insanın kendini alçaltma merakının nerden geldiği..Hani aşk bitti dersin arama dersin kabul ama yok seni aklının almadığı kadar çok aldattım( marifet...tebrikler ), yok hani o gün vardıya heh yalandı, hani ben Ayşelere gidiyodumya heh yalandı o ben Fatmadaydım , aslında ben uyuyorum diyodumya heh yalandı ya ben konuşmak istemedim vs vs.. Bu nedir abi ? Ben namusluyumya heh yalan o namussuzun önde gideniyim. E bencede yani (!)Noldu yediğin haltları anlatın da noldu ? Nefretmi ettirdin kendinden.Çaban bunun içinse daha insani yollar deneseydin ya. Neden kendine bu kadar laf ettiriyosun neden kendini bu kadar alçaltıyosun hiçmi düşünmüyosun bu kızında bi çevresi var derdini anlatığı dostları var çokmu hoş 4567 kişinin seni şerefsiz olarak tanıması. Ha zevk alıyosan bu durumdan ben çevremide böyle haberder ederim sen rahat ol arkadaşım...

Bu kadar sinirlenmemin nedeni çoook çok yakın , kardeşim dediğim insanın başına gelen olaylar...Bunu yapan adam asker düşünün vatan kimlere emanet. Lafa gelince siz rahat uyuyun diye biz dağlarda yatıyoruz oluyodu. Gerçekten rahat uyutmakmış çaban. Çok rahat uyuttun*...Bunu yapan insan ' ben şerefim namusum üstüne yaşıyorum diyen adam (!) Adam tabirini kullanmam ne kadar doğru bilmiyorum...İçimden daha neler neler demek geliyor ama burda sussam iyi olcak; yoksa terörist olup dağda bulabilirim kendimi

dipnot: Eğer bir ilişkiyi bitirceksen beklemiceksin,insani yolları kullanarak bitiriceksin.Bugün sen aldatırsın yarın sen aldatılırsın.Bu dünya böledir..Etme bulma dünyası demişler...

2 yorum:

PINAR dedi ki...

KISSADAN HİSSE; BEKARLIK SULTANLIKTIR:d

Elif dedi ki...

cnmmm bi insan ancak bu kadar duygularıma bu kadar güzel sözcüklerle anlatırr bitanesinn iyiki hep yanımdasınnn <3