21 Mayıs 2010 Cuma

En büyük aşklar nefretle başlar....


7 yaşında bir kızla saniyeler önce aramda geçen muhabbet.


Veled: Ezgi abla ben aşık olduğum çocuğa acı çektiriyorum ya
Ben: (Nasıl yani) Nasıl bir acı anlamadım ki ablacım
Veled: Böyle ben üzülüyorum oda çok üzülüyo ben yemeği yemiyorum oda yemiyooo
Ben: Hımm anladım.(anlamadım)
Veled: Bide hem onu çok seviyorum hem bazen nefret ediyorum.
Ben: Neden nefet ediyosun ki bişeymi yapıo?
Veled: Yooo Bilmiyorum ki offff.(aşk acısı çeken bir yüz ifadesi).
Peki sen kimseden nefret ediyomusun?
Ben: Yok,etmiyorum..
Veled: Hıııı. O zaman sen aşık değilsin


Toplum değişlerinin çocuklar üzerindeki etkisi.

Bkz: En büyük aşklar nefretle başlar (!)

3 yorum:

TribunselSevda dedi ki...

Kız sonuna kadar haklı :) Bide daha bu yaşta erkeklere acı çektirmeye başladıysa erkeklerin ondan çekeceği var :) Aynı ablası :p

Pele dedi ki...

Ablasına benzemiyo o aşık ben değilmişim :P
Ahhh ahh :D

pınar dedi ki...

forever zeynep yani:)fena bişi yetişiyo savulun ey erkekler=))