1 Mayıs 2010 Cumartesi

Gençlik başa bela mı ?

Gençlik başa belamı son zamanlarda sık sık telaffuz ettiğim bi sual olmaya başladı..Günde 4 saatini toplu taşımada geçirmek zorunda olan bir birey olarak 'Ben susarsam sen susarsan biz susarsak...' sloganından aldığım gazla dicek 3-5 lafım var sayın izleyici...
Dedelerimizi ,nenelerimizi elbet severiz sayarız,Bize bunu öğreten bir kültürün insanlarıyız..Hastaya ,hamileye ,yaşlıya önceliklerimiz hep vardır..Ama bazen herkesin nolursa olsun haddini bilmesi gerektiğinden yanayım..Bu toplu taşımalarda yer ver(e)meyen gence değil celallenmem Kıymetli büyüklerimizin gittiği yanlış yola...Yahu bu gençtir diye hiçmi sıkıntısı olamaz bu çocuğun?Belki hasta , belki yorgun, belki bacağı sakat, belki tansiyonu düşmüş belki belki belki...Yaptığın revamı e kıymetli büyük ?Yok efendim şimdiki gençler boşuna okuyorlarmış,saygısız bir nesil yetişiyormuş,anneleri babaları bunlara hiç terbiye vermiyormuş yetmezmiş gibi ebeveynlerede çocuktan belli nasıl bir aile oldukları gibi kocamaaan bir taş atılıveriyor.Saat 11 yorgun argın okuldan dönüyorum.Sen süslenmiş püslenmiş gezmelerden geliyorsun.Vermiyorum kardeşim sana yer falan önce saygılı olalım ey insanlık.Kimsenin terbiyesini,ailesini,ahlakını yargılamak kimseye düşmez.. Ama ben napıyorum Sus Ezgi diyorum..Bir gün bir yerde fena patlıcak herşey. Ama hadi hayırlısı.Çok dolmuşum sayın izleyici..Çoookk....

Hiç yorum yok: