9 Mayıs 2010 Pazar

Kaç gün kalmış ANNELER GÜNÜNE ?


Annedir yüreği fazla dayanamaz

Herkes bıksa benden Annem bana doymaaz

Öper besler beniii unutur kalbindeee

Bi tek annem olsun bana bişey olmaaaaz...

Bugün Anneler günü ve bugün ben yazmıcam içimden gelenleri...Çok sevdiğim bir arkadaşımın yazısını paylaşıcam sizlerle...Belki hepimizden fazla Anneler günü bugün onun için , Ya da kimbilir belkide en önemsiz günlerden biri...En gelme(se) dedirten...
Böyle günlerde hiç llalalalay modunda olmaktan yana olmadım şu zamana kadar , böyle günlerin hepsine karşıyım bakarsan madem bu kadar özel neden bir gün diyorumm...Kutluyormuyum?Tabi ki ..Neden ? Annedir yüreği fazla dayanamaz....


Ve canım arkadaşımın gözüyle anneler günü

Kaç gün kalmış anneler gününe?


Senli günleri unuttum nerdeyse..O kadar uzak ki o zamanlar,şimdi durduğum yerden geriye dönüp bakınca sadece ufacık bir nokta gibiler..Sesli sesli annem demeninde nasıl birşey olduğunu hatırlamıyorum sanırım..Ne acı..Oysa ki her gece uyumadan önce içimden defalarca haykırıyorum bu kelimeyi.Gözlerimi kapatıyorum,senli günlere dönmeye çalışıyorum.Oluyorda bazen...Etrafı aydınlatan gülüşün geliyor kulaklarıma,o mis gibi anne kokun,sıcacık sarılışın.Meğer ne çocukmuşum hep kaçardım kollarından şimdiki aklım olsa bırakırmıydım ellerini annem.


Kaç gün kalmış anneler gününe?


Anneler evlatlarını ne yaparlarsa yapsın affeder derler.Sürekli senden kaçıpta, yanımdayken kıymetini bilemediğim için,tatlı tatlı dizinde hiç uyumadığım için affettinmi annem?Bilirim bağışlarsın beni sen...Keşke rüyalarımda değilde yanımda olup söyleyebilsen bağışladığını.Sadece bir dakikacık yanıma gelebilsen,gerçektede öpsen yanaklarımdan , hep istediğim gibi saçlarımı tarasan...İnan bu sefer hiç itiraz etmezdim..Beş yıl geçti gidişinin üstünden,ama bir yanım hala bıraktığın o ufacık kız çocuğu,şevkatine muhtaç minicik bir yürekte kocaman bir boşluk...Yokluğun o kadar büyükken varlığının tek bir saniyesi bile o acıları silebilirdi..


Kaç gün kalmış anneler gününe?


Bu Pazar yanındayız kardeşimle...Söyle! Ne hediye istersin benden.Papatyalarmı taksam çoktan toprak olmuş kıpkızıl saçlarına,çiçeklerlemi donatsam bembeyaz kabrini?Yoksa sadece ufacık bir öpücükmü istersin?Sen iste annem saatlerce oturup toprağına yüz sürerim.Hiç de ağlamam yanında,bilirim ben ağladımmı sende ağlarsın...Üzmem ki daha da artık seni...

Bilmem daha kaç gün kalmış anneler gününe..Önemsiz...
Ne de çok özledim seni.Anneler günün kutlu olsun...Hergün senin Annem...




2 yorum:

burcu d. dedi ki...

cok güzel bir post olmus...resim'de cok tatli!!

bütün annelerin anneler günü kutlu olsun!

take care!

Pele dedi ki...

Burcu d.;
Çooook teşekkür ederim Burcucumm , Evet Audrey Hepburn ve oğlu Luca =)