9 Mayıs 2010 Pazar

Sevdiğim ikinci kadınsın sen...

Beni tanıyanlar Ceyhun Yılmazın edebi kalemini ne çok sevdiğimi bilirler..Oda Anneler gününü buruk geçirenlerden...Belki oda pişman olmuşlardan, geçmiş için..Anne sevgisini o kadar güzel kaleme almış ki ikinci kadın olmak fikri aslında çokta kötü değilmiş böyle olunacaksa...

Sevdiğim ikinci kadınsın sen
İlkini sevmeye mecburdum
Çok iyiliği oldu bana
Ve hayatımda hiçbir mecburiyeti onun kadar sevmedim
Sevdiğim ikinci kadınsın sen
İlkinin yerini alman mümkün değil
O öğretti bana sevmeyi
O öğretmese sevemezdim seni bile
İnan o tuttuğu için ellerimden
Yürümeyi öğrendim, koşabildim sana
Onun gözlerine benzediği için gözlerin
Alamadım gözlerimi senden
Sana aşığım, seni seviyorum
Sevdiğim ikinci kadınsın sen
Hayatım boyunca omuzumda taşıyorum onu
Ve sen her sabahımdasın
Kıskanma
Alfabede bile senin adının baş harfi ondan sonra gelir
Kalbim şimdi senin
Onun kadar sev beni kafi
O doğurdu, sen öldürme
....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende çok beğenmiştim eklediğiniz için teşekkürler
M.Türksever

Adsız dedi ki...

çok güzel düşünülmüş.