3 Temmuz 2010 Cumartesi

Anlayana..

Normalde karşılık beklememeyi erdemlik sayardım ama günümüzde sadece saflık başka birşey değil..Evet bu kadarda kesin ve net..Bazı şeylerin üstünü örtmekten başka bir işe yaramaz..Sen yaparsın,sen söylersin ama giderler seni aptal yerine koyarlar sanki uğraşan sen olmadın kafayı patlatan yedi kat eldi gene bildiğini okurlar...Kanıcak yaşıda çoktan geçtik oysa...Gözümü kapattığımda saklandığımı sandığımda 3 yaşındaydım..5 yaşında sadece kafamı saklardım sanardımki gözümün gördüğü yerde kimse yoksa demekki kimse beni görmez..Hayır aptal değildim sadece çocuktum..Artık istersen yerin dibine gir görünüyorsun arkadaş,öncedende yerin kulağı vardı ama susardı artık ettiğin laf iki dağ arasındaki yankı gibi...Bazı şeyleri düşünün artık empati empati diye yırtınmaya gerek yok sadece düşünmek yeter... Saf yok karşınızda... Susuyorsam zamanı gelmediğindendir..Yoksa erdem merdem laga luga. Nokta.

Hiç yorum yok: