3 Temmuz 2010 Cumartesi

Funny People


Aman allahım hayıırr ...
Amerikan esprileriyle dolu sıkıcı filmi izlemedim dimi ben..
Artık çok geç...
İzlediğim en kötü filmler arasındaydı..Filmin konusu,oyuncular falan çok iyi olmasına rağmen o kadar uzundu ki ( 140 Dak. öhh! ) bir an hiç bitmicek gibi geldi...Süresi ile kötülüğü arasındaki doğru orantı dikkat çekici..
Mizahi açıdan çok zayıftı,ve üç cümleden ikisinde belden aşağı vuran Amerikalılar için tadından yenmez bir filmdi..Adamlar buna mı gülüyor dediğim saçma sapan replikler , sonu bi yere varamayan sahneler .... Eminim bu filme ayırdığım 140 dakikamda daha yararlı şeyler yapabilirdim..Kitap okurdum mesela , tv izlerim , müzik dinlerdim en azından ruha gıda.. Ne kadanda boş bir gündü...Şiddetle uzak durunuz (!)
*Ahh bunu sinemada izleyenler..Kötünün kötüsü var yarabbim şükretmek gerek..

Hiç yorum yok: