12 Ağustos 2010 Perşembe

.!.


Seni sevdiğim kadar düşmanım aslında kendime..
Seni bu kadar sevmesem diyorum,
daha çok ilgilensem kendimle
seni düşünmesem aynaya baktığım her an,
yüzüm düşmese,
alnımdaki kırışıklara dertlenmesem mesela
ayna karşısında geçirdiğim tek vakit süslenme uğruna olsa...
Her kahkahamın içinde seni bulmasam diyorum..
Daha uzun süreli gülebilsem hayata
kahkaha atarken kulaklarımda yankılanan sen olmasanda
hayran bırakabilsem gülüşüme..
Severdim kendimi hoş nefret ettiğim söylenemezde hala..
Ama senden sonra ilgilenmemeye başladım..
İnsaflıda çıktım hani.
kıskançlık falan yapmıyorum.
Onu benden çok sevdin cümlesini yakıştıramadım hiç ağzıma.
Bi defa denedim
Onu benden çok seviosun dedim..
Baktım eğreti durdu..Attım tuvalete çektim sifonu..Suyla gidişini izledim
Şizofren hastalar gibi oluyorum seni düşününce yani genelde...
Bazen rahat bırakırmısın beni seni görmek istemiyorum derken
yanında uzun zamandır benle ilgilenmiyosun die naz yapıorum küçük kız çocuğu.
Evet evet hava gerçekten çok güzel,parka gidelimmi hem kuşlara yem atarız..
Tamaaaaam korkuyorum ama eğleceli, arkanda saklanmayı seviorum.
Seviyordum yani bigün bırakabiliceğini düşünmezken..
Ne parkmı dedin..
Biz ayrıldık haberin yokmu ?
Seninle beraber olmam için bi sebebimiz yok ondan git artık..
Gitmesene neden beni bırakıp gidiyosun.
Seni ne kadar sevdiğimi bilmen için haykırmam mı lazım..
Yalancı oldğunu bilsem sevmezdim seni.
Yalancısın..
Seviyorum ama,
Şizofren olmak için sen lazımmış
Ama ben kendi ihtiyaçlarımı karşılayabilirim sen git..

Ezg

3 yorum:

pınar dedi ki...

çok beğendim kuzum başka bi yerde okusam kesin copy paste yapar sonra sana okurtdum bak ne güzel yazı diye=))

Pele dedi ki...

Teşekkür ederim kuzuçee apaçiyiz falan ama edebi kişiliğimi hala koruyorum dimi =))

pınar dedi ki...

evet kesinlikle kuzuçe:) bendemi bi blog açsam napsam facede dibe vuran itibarımı kurtarmak için bilemedim:P