11 Ağustos 2010 Çarşamba

HAYIR'DA hayır vardır...

Memleketi soydum,başucuma koydum
ben bir Anayasa uydurdum,duma duma dum
REFERANDUM...

Referanduma günler kala etrafta bi evet bi hayır standları cirit atmaya başladı.Ellerinde hayır pankartları halay çekenlermi dersiniz onun karşısında evet standında çekirdek yiyip düğüne gelmiş gibi halayı izleyenlermi...Komik buluyorum hem evetçileri hem hayırcıları hem evet demelisiniz diye yırtınanları hem hayır demelisiniz diye...Gündüz kuşağından izdivaç kalktığından beri televizyon açasım gelmiyor ciddi ciddi Esra Erola bağlamışım gündüzü nede güzel geçerdi zaman güle oynaya ohhh..Televizyonu ne zaman açsam recep beyimiz Konyada Kemal beyimiz Rizede vs vs hep bir halkla buluşma hep bir çığırtma nöbetleri..Bi kere bu buluşmaların amacını kavrayamadım..Amaç görünürde bir tarafın Neden hayır diyelim..Bir tarafın neden Evet demeliyiz.. olsada aslında amacıyla hiç bağdaşmayan görüntülerle karşılaşıyorum..Biri yok sen bağkurdan emeklisin diye yırtınıo biri maaşımız aynı ben üstüne sadece 280lira alıyorum diyo..Hani nerde referandum?Afedersiniz mahalle kadınları gibi kavga ediyolar hepsinin önünde kendi şakşakçıları..Sen orda o amaçla konuşsan bile zaten oraya o bilinçteki insan geliyo %90..tayyip beyimize gidenler zaten evetçiler olurken Kılıçdaroğluna gidenler evet diyenler olmayacaktır..Kendi kendime diyorum bazen. Ezgi acaba birazcık daha izlesen yanlışmı düşünüosun.Hani bu adamların belli bir süreliğine böyle kapıştığına bile kendimi inandırmaya hazırken gene aynı gene aynı...Zaten evet diyen adam belli hayır diyen adam belli . Kimsenin fikrinin değişceğine inanmıyorum bu kavgalarla..Meydanlarda dağıtılan neden hayır kağıtlarıyla..Etrafta evet demeliyiz afişleriyle...Hadi görsel medya diyelim hadi abartılıyo diyelim hadi bu devran böyle dönüyo diyelim peki diğer insanlarımıza ne demeli..Kadiköy meydanında 3 5 genç,Taksimde 3 5 genç herbirinde kağıtlar önünden geçenin gözüne sokar gibi uzatmalar falan..Ben genelde teşekkürler değip geçmekle yetiniyorum ama bunun alıp uçak yapma,alıp çöpe basket atma yada en verimlisi yelpaze görevinde kullanma gibi türevleride yok değil...Kısaca ben şuna inanıyorum..Sen belli yaşa gelmiş insanların artık düşüncesini değiştiremezsin.Kimin hangi koyunu güdeceği belli..Sen geleceğin için illa birşey yapmak istiyosan gidip sandıkta güzelce oyunu kullanırsın..Sen zaten bok yoluna gitmişiz ben oy vermicem diye kenara çekilmezsin..Sen Atatürkçü gibi yaşarsın..İlerde herkese verilcek cevabın olur..
NOKTA

Hiç yorum yok: