19 Ağustos 2010 Perşembe

Dost Kazığı

Ulan dost elimize sıçıyım...Bu nedir abi kendi halkımız dışında biri gık dese yorgan yastık yardıma koşuyoruz..Şimdi hepimiz Pakistan olduk... İtin biri aç kalsa hepimiz İtiz..Öylemi dönüyor bu devran..Milletin kıçında dolanmaktan kendi açıklarımızı farketmiyoruz..Hadi baştakiler yapıyor diyelim..Geçenlerde bi mağazada gördüm önünde I love Haıtı yazan bodyler var ve kapış kapışta alınıyor yemeğe ekmeği yok ama maksat dost bilinelim..Nedir bunun ambiansı anlayamadım?Haaaa bakın biz ne kadannnda ince fikirliyiz haha haha haha...Biraz mantıklı olalım allah aşkına...Milletin yalakalığını yapıp ülkemizin arkasındayız palavraları atmayalım..Arkasında olmaktan çok biraz önüne geçelim..Hoş olmazmı ?
NOKTA.

2 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

hahah :) çok doğru tespit

Ezgi* dedi ki...

Teşekkürler Büşra=)