27 Ağustos 2010 Cuma

Ne yaptım,,ne ettimmm

Hayatımda bıraktığım bütün boşlukları dolduruyorum sanki...Ne kadar kötü olsamda ne kadar zor günler geçirsemde sanırım ben onunla çoğalıyorum..Yanında olmakla yanında olmak arasındaki farkı fazlasıyla hissedenlerdenim..Evet her zaman yanımda..Ama uzansam dokunabileceğim kadar yanımda olması ayrı bir güç...Dün Fenerbahçe Yaz okulu gösterisindeydim sevdiceğimin ilk öğretmenlik deneyimiydi..Öğretmenlikten öte çocuk bakıcılığıda denebilir..Minnacık çocuklar öyle güzel yüzüyorlarki tek kötü yanı içlerindeki sarı-lacivert sevgisiydi...Ama o başarabilmişlik ruhları,o kulaç atarken verdikleri çaba,o güzel yürekleri o kötü yanı görmezden gelmek için kocamaaaaaan bir sebebti..Akşam Saraçoğlunun ordaki havayı solumak falan..Sarı-Lacivert kustuğum bigündü kısaca...Düşünün benim gibi antifb bilincine fazlasıyla sahip biri için ne kadarda kötü bir durum=)Günün öncesi sürücü adayı ben gene talimdeydim..Babamın ilk günkü dinginliği fırtına öncesi sessizlikmiş meersem,Virajı tam alamıyosun,arabanın ucunu kaydırıosun,dur dediğim an durmuosun türevi cümleler sıkça kullanılsada başarılı bi gündü..Sabah sporuna gelince bugün ultrason jeline bulanan yüzümüz ve el probumuzla çok eğlendim..Burnumun ucuna kadar kaldırdım...Ohhh sefam olsuuuunn...Saaatler sonra beni bekleyen bir öğrencim var..Akraba torpili yapıp çok üstüne gitmeyi ondan bir Namık Kemal yaratmayı düşünmesemde en azından Edebiyat dersini vermesi için elimden geleni yapıcam..Sonucunda umarım emeklerimin karşılığını alırım...İşte blogu boşladığım günlerde yaptıklarım..Sahi sanırım özlüyorum burayı...İlerde diyorum acaba iş yoğunluğu aile hayatı yanında benimle beraber böyle kalırmısınız..Efendim..Bencede düşünmek için erken..O zaman ne diyelim..Carpe Diem...Tamaaaaam şaka... Öyle bişe demedim..Ne dediiim.Anı yaşa ;)

Hiç yorum yok: