25 Ağustos 2010 Çarşamba

Gitme...

Senden vazgeçmem için bi sebep söylesene bana?
(Ne söylersen söyle aslında boş)
Hayır komik olma,ben daha iyilerinemi layığım?
(benim iyikilerim senken nasıl senden vazgeçebilirim)
Ayakta kaldın gel içeri biraz oturalım...
(Lütfen hayır deme son kez bırak kokunu evime)
Yok hayır ,seni kararından vazgeçirmeye çalışmayacağım.
(Elimden gelen herşeyi yapmak istiyorum gitme nolur)
Sadece nedenini merak ettim...
Biliyosun çok meraklıyım..
(Bahane birazcık daha kal yanıma )
Sahi hatırlıyomusun ilk tanıştığımız günü ne kadar çok soru sormuştum..
(Gözlerini benden almaman içindi herşey sen baktıkça ben çoğalıyordum)
O zaman neden gülümseyerek baktın peki yüzüme..Tamam tamam eskileri açmayacağım gene zaten ne olduysa bu yüzden olmadı mı?
Neyse ne diyodun? Ben daha iyilerine layıktım evet evet tam burda kalmıştık...
Sevmezdin aslında herkes gibi olmayı ayrılık sebebini böyle özgün seçmene şaşırdım doğrusu...
Biliyosun kolay kanmam,kendi doğrularım vardı ki bu yüzden gitmeyi seçtin sen..
Senin istediğin gibi olmadım...
Sözümü kesme lütfen..Madem bu son konuşmamız..Bırak içimde birşey kalmasınn..
Senin istediğin gibi olmadım diyodum..Olmadım..
Aslında tüm mesele ne biliyomusun..
Sen sevilmeyi kaldıracak adam değilsin.
Hayatında anne sevgisinden mahrum olan birinden daha fazlasını beklemek hataydı..
Çok özür dilerim hatırlattığım için seni incitmek istemezdim..
Ne kadar komik değilmi hayatını yerle bir eden bi adam için hala üzülebiliyorum..
Napıyım işte buda ben..Hani daha iyilerine layık olan...
Eğer sahiplenilmek nedir bilseydin..O zaman izin vermezdin hayatından çıkmama..
O zaman çıkartamazdın beni içinden..Hala çıkartabildiğinde söylenemez,
şuan oturduğun koltuğu hatırladın mı..?
( Sen kokmaktan vazgeçmek onun içinde zor olacak)
Bi gece sen bana zorla korku filmi izletmiştin ne kadar sevmesemde seninle olmak için katlanmıştım ve korku filminde uyunulurmu diye günlerce gülmüştün bana..
Yooo hayır senden sonra gene o koltuk orada kalıcak ama kokru filmi izleyeceğimi sanmıyorum...
Belki birisi gelir..Tüm bıraktığın yaraların üstüne bi bant çeker..
Ve kendimi gene romantik bir komedide bulurum...
(Gitme desem peki ?)
Gene çok konuştumm...
(Diyemem)
Ben kendime içicek bişeyler alıcam istermisin?
(Lütfen evet de birazcık daha bak gözlerime)
Gidiyomusun?
Peki kal demek için geç kalınmış bir vakit..
Seni dinlemediğim için özür dilerim ama bilirsin bi filmi 2. kez izlemeyi sevmem...
Sorun bende değil sende değil mi?
Komik olduğu için gülmüyorum,seni bu kadar iyi tanımamlada alakalı bi durum değil neden her kaçan bu tarz cümleler seçer ona gülüyorum hani gerçekten inandırıcılığına güvenen varmı merak ettim...
Sanırım çaresizlik benim yaşadığım değil senin ki...
Kapı sohbetlerini sevmediğini biliyorum bakma öyle gözlerime
(Bakarsan kapatamam bu kapıyı)
Sustum..
(İçim avaz avaz)
Güle güle..

Ezg*

Hiç yorum yok: