24 Ağustos 2010 Salı

Neobodica *


Dün geceki uykusuzluğumdan sonra aslında bugün için planlarımı yapıp yapamayacağım konusunda endişeliydim...Sabah 9da kalkıcam güne cornflakes ile başlayacağım sonra saat 10daki Neobodica randevuma gideceğim..Evet hepsini yaptım..Kilo problemi yaşayan bir insan değilim aksine boyuma göre yetersiz kiloda olduğumu savunanlar bir hayli fazla ama bir kız güdüsümü diyelim bilemedim sürekli bi rejimdeyim..Tam olarak rejim demiyorum ben buna..Dengeli beslenme bi yerde..Yok yok hayır öyle sebze meyve 2 litre su gibi klişemsi bi beslenme değil..Benim dilimce dengeli beslenme öğlen bir kare çikolata yiğip akşam bişey yememek,ya da bir önceki gün kumpir yiğip bi sonraki gün aç gezmek :D Tamamen psikolojik bi dengeleme..Yoksa savunulur ya da tavsiye edilir bişey değil =)) Neyse Neobodicaya gelelim..Burası hakkında şurdan detaylı bilgi alınabilir..Ben kişisel görüşlerime geçiyim..Bir kere gittiğinizde acayip güleryüzlü sevimli tığ gibi (!) bayanlarca karşılaşıyorsunuz,yapmacık ama genede sevimli bi suratla nasılsınız hoşgeldiniz falan bi muhabbet bi muhabbet,sana bi seans kartı veriliyor ve bu kartla beraber üstünde yasemin taşı falan olan sıcak bir sandalyeye oturuyorsunuz bu taşlar vücudu rahatlatıp metebolizmayı Jurine ye hazırlıyor.(Jurine muhattabı olduğumuz makinanın adı )yarım saat falan burda oturup gene aynı kartla beraber kendi makinanıza geçiyorsunuz...Günlük programlar dahilinde uygulanan işlemlerle(Örneğin karın kemeri,kare pedler (omuz sırt kol için falan ve el probesi (Ciltteki kırışıklık,gıdık,lekeler için ) bu devasa aletin verdiği ses dalgası ve ultrason ışınları yağları kırıyor ,iletkenlik için bu pedler hep ıslak tutuluyor falan filan...Öyle teyzeler varki ooohh göbekli göbekli böle toparlak toparlak zeytinyağlı sarma muhabbetlerimi dersiniz çok eğlenceli bir ortam..Ve bütün bunlar ücretsiz..Amaç 5 milyarlık bu cihazı satmak..Oha demeyin..Alan olmuş ve oluyorda..Hatunlar arasında 12. gelişi olan var baya etkisini görmüş ki zaten ölçümler falan yapılıyor..Beni gördüklerinde nasıl yani der gibi bakanlar olsada ne diyelim..Merak işte =)) Bugün ilk günümdü bakalım ilerleyen günlerde ne olur .. Ha size en yakın Neobodica için tık tık...

Hiç yorum yok: