13 Eylül 2010 Pazartesi

Çok içimden geldi


Bayram,referandum,milli maç...
Herşey bitti artık blog...
Ben sana kaldım sen bana...
Bugün yağan yağmurda camdan dışarı bakıp hayaller kurdum..
Yok be canım öyle arabeske bağlamadım..Yaz bitmiş dedim kendi kendime..İçimden bi mevsim daha koptu gitti..Yazı bu kadar seviyor olmaktan mıydı bu hüzün yoksa gelecekten beklentilerimdenmiydi bilemedim..Sormadım sonra, üstüme gelmek huyum değildir...Salıyorum kendi haline..Bi kahvem olsun dedim ,elimde dergim ,sıcacık evim, ayağımda yünlü çoraplarım ,topuklarım vazelinli...Mutlu oldum felaket..Yapmak istediğim yaşamak istediğim o kadar çok şey varki..Acaba hepsini yapabilirmiyim dedim kendi kendime..Huyum değil dedim ya gene sustu içim..Umutlanmayı çok sevmiyorum sanırım..Birşey kapıma gelmeden camlarda beklemek bana çok uzak..Çok uzakmış..Evet neden öyle bakıyorsun ki..Bunu bu yaşta öğrendim..Daha öğrenicek o kadar çok şeyim varki...Ama içimden bi ses hep adam olucağımı söylüyor...Onla bunla değil..Tek başımada olsam adam olabileceğimi,mutlu olabileceğimi...
Sonra gelip bana ukala olma diyorsun..
Kimse olmasada ben ben olabilirim blog..
Ben istersem döner dünyam,istemezsem durması an meselesi

1 yorum:

Uğur ! dedi ki...

sanki yarından itibaren hiç bayram, hiç milli maç, hiç referandum olmayacak ve ölene kadar monoton geçecek gibi geliyor şu an, ama her an potansiyel bir ekşın hayatta :) karanlığın en ilerisi aydınlığın en yakını.. bye