18 Eylül 2010 Cumartesi

Melissam ol gel



Çok değil birkaç post önce tapılası Baby Melissaları sizlerle paylaşmış ve
anaç bünyemle onlu hayaller kurmuştum..Olmalı almalıyım malı meli ekinin dillerden düşmediği posttan sonra bi allahın kulu gelipte çoluğu çocuğu bırakta senin varmı Melissan demedi.. İyikide demedi..

Çünkü Yok.
Evet yok..Ve yaraya tuz basmanında alemi yok...Bu aralar iyice arttı şu meretlere isteğim..
Bilstore'larda satışta olduğunu bildiğim bu tasarım harikalarına göz gezdiricek vaktim olmadı değil.Oldu..Ama Fashions Nightta kalabalık diğer günlerde sıcak kimi zaman üşengeçlik beni bundan uzaklaştırsada şuan kendime kızıyorum burnunun dibindeydi gitmedin diye..Ama yok bu öyle olucak gibi değil..Herkestenn neyim eksik bilog bakk triballiğim hat safada ağlarım ha bana Melissa al her gece iyi geceler öpücüğü vermeden yatan nolsun =(

3 yorum:

lazanya dedi ki...

bende ıstıyorum :(

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben alayım sana yavrum=)

Pele dedi ki...

Lazanya:Çooook istiyorumm

-Al ablacım vallada hayır demem =)