14 Eylül 2010 Salı

Ukela...

Geçenlerde agno için okula gitmiştim hani..
Bide dünde gitmiştim..İçimden fena küfürbazım..
Heh işte bugün otomasyonun kendine gelmesiyle benim sevincim aynı dakika içinde oldu..
Ahhh biloooog evet ortalamamdan bahsediyorum tabi ki..Okula gitmedende 2.50 devrilebilinirmiş...Adam olucam demiştim ya .. Bak ilk adımım başarılı işte.. Ufacık erkek çocuğun sünnetten sonraki ergenyus triplerinde gibi hissediyorum kendimi.. Evet küçük dağlarıda ben yarattım.. Hemde uzaktan... Bilirsin uzaktanda olsa başarabilitem bi hayli yüksek..
Babam burun akıntımın alerjik olduğunu kabul etmeyip hastamı oldu diye yinelemesinede bi çözüm bulabilirmiyim? Bence yapabilirim.. Neyi istedimde yapmadım hahh.. En kötüsü ben bi kere daha alerjiiiiiii derim.. Oda bana davranışların hiç hoşuma gitmiyo der.. Sonra ben trip atarım.. Oda bana bişi sormaz... Kökten halledilir.. Pehh saçmaladım evet...
Neyse çok mutluyum blog..
İçimde kelebekler var...
Laallalalaaayy
lalallaaaayy*

2 yorum:

pınar dedi ki...

vuhuuuu vallada madalyalık öğrencisin he kuzu okulu arada ziyaret ederek ortalamayı tutturmak her yiğidin harcı değil:D

Pele dedi ki...

Bana artık kuzu değil Doli diceksin bebeeem kuzuların en ünlüsü ;) Seni özledim bide ben... Anlatıcağım şeyler var.. Bide şuan çok mutsuzum.. Sonra benim şizofrenliğime sebep arıyolar.. Deli gibi sevinir aynı oranda stres yüklenmek beni bu hallere getirdi..
Ezgigülün suçu ne ?