1 Ekim 2010 Cuma

mutlulukikiparmağınınarasında


Deli gibi alışveriş yapasım var...Ne zaman yok dediğini duyuyorum...Her kız gibi alışveriş yapmam gerek mutlu olmam lazım ya da çikolata yemeliyim serotonin salgılamam lazımcı tiplerden çok uzak değilim...Yazlık alışverişi noktalayalı bir buçuk ay oldu ve artık caddeler sokaklar beni unuttu...Taksimi çok sevmem..Tamamen kişisel sebepler yoksa sevilmeyecek yer değildir fakat alışveriş için orda olmayı seviyorum..İstediğim herşeyin elimin altında olmasını,pasajlarda saatlerce dolanıp az bütçeyle çok şeyler edinmeyi,ilginç butiklerde zaman geçirmeyi,yorgunluk atıcak çokça cafe arasında kalmayı,etrafına bakınca aaaa şu kızın ayakkabısı ne güzell aaaa şu o değilmiydi gibi dedikodu malzemesinin fazlalığını seviyorum..Benim için İstiklalin eş anlamı Alışveriş nedense...
Şimdi burdan şu nağmelerle postu bitirmek istiyorum..
Alışveriş yapmadan duramıyorsan sen eşittir ben demektir

Not,dip,dipnot: Serotonin mutluluk hormonu anlamına gelen cevizde çokca bulunan fakat ısrarla çikolata,pasta yada suffle türeviyle sonlandırılan azalması halinde depresyona sokan , migreni uyandıran maddedir..
Tanks



Neden serotonin diye kastım bilmiyorum.Bazen lazım.. Lazımm..

1 yorum:

pınar dedi ki...

Gün alışveriş günüdür kuzucan!!Bu yolda seni yalnız bırakmayacağım;)