20 Ekim 2010 Çarşamba

Öle böle

Farkettimde , evet şimdi farkettim ... Böyle an gelip kendimi ölümüne Hakan Altuna bağlayıp günlerce bunalıma sürüklenme işini artık yap(a)mıyorum.. Ne zaman off desem sonunda demem allahım çok şükür diyorum...Nolursa olsun mutlu olunabilicek bişeyler buluyorum.. Ne biliyim derslere girmediğimde hayy ulan kalıcaz demiyorumda amaaaan geçen seneler kaldık mı diyorum.. Yüzümde bi sivilce çıkıncaaaa böhüüüğğğğğ derken lan saçımda ne kaaaa güzel oldu diyorum..İçimdeki bu optimistliğin nedeni yok.
Ya da vardır.
Hatta var var..
Büyüdük biz anlamadan dinlemeden öle böle derken büyüdük bence..
Hayat amacım değişti mesala.. Çok değil dün öğretmen olmalımıyım karar veremiyorum derdini yaşadım hatta kısa sürede değil yani böle baya baya 2 saat bunun muhabbetini yaptık dedeciğimle...Her ne kadar o muhabbet içinde gözleri hah thankslerimi süzsede sever beni candır o kandır...



*



Özledim seni..
Senli cümleler kuruyorum.Adın diğer adlara karışıyor..Bakıyorum bütün cümlelerim senle bitmiş.. Cevabı sen olan sorular dilimde..
Gezen mi çok bilir okuyanmı deseler...
Senle gezen derim..
Yumurtamı tavuktan çıktı tavukmu yumurtadan ?
Sen ikisinide cebinden çıkardın derim...

Hiç yorum yok: