19 Ekim 2010 Salı

|Yarım|

''Yanlış zamanda geldin hayatıma''dedin...''Hiçbir zaman yanlış insan olduğunu düşünmedim ama benim daha olmam gerekiyordu,olgunlaşmam...Yerimi bilmem,bunu severim bunu sevmem diye bir sarsılmam gerekiyordu hayatta...Sen,ben bunları yapmadan geldin...
Ve bir insanın bir başkasının yanındayken büyümesi zor...''
Dinledim seni gecelerce;aramızda sevmekle hallolabilecek her şey denenmişti..Başka bir yol aradım.Bir yasak varsa hayatta,aşkla üstesinden gelinir dedim.Hiç kırılmamış gibi yapabiliyorsun ya,ben de öyle yapmak istedim.
Seni geleceğimden düşmüştüm daha tanıştığımız ilk anda ama bir tek geçmişimden düşemedim...


Emre Kalcı / Yarım

3 yorum:

Baş Harfi Ğ dedi ki...

Etkilendim valla bi an.
Böyle yaşadıklarım gözümün önünden falan geçti :)

Ezgi* dedi ki...

Adam yazmış,ölede güzel yazmış ki yarım saatlik valla bize beğenmek düşeeer

Adsız dedi ki...

Ama hakikaten çok iyiymiş..