14 Aralık 2010 Salı

Öğrenci kafası , h&m dünyası , bitmeyen yollar...

Öğrenciliğin en büyük rahatlığı sanırım 'kafa nereye biz oraya dünyası yaşama özgürlüğünüz.Şöyleki canınız sıkkınken tüm ihtimalleri göze alıp okula gitmeme planları yapabilir , Bahçeli'ye taş çıkartıcak matematik hesaplarında boğulabilirsiniz..Geri kalan okul günlerini sayar , gidicem gitmicem asker takvimi yapılır ama sonunda vicdan rahatlatılır.Okul hayatı boyunca düzenli bir öğrenci oldum  okula hergün giderdim..Şimdi ki kafam olsa bana verilen tatil haklarını kullanırdım valla =) Üniversiteye geçince işler değişti..Bu istikrarım kayboldu..Okula gidildi başta derse girmek zor geldi..Bu zamanla okula gitmemeye kadar vardı..Dünde gene bu lüksümü kullandım..Ve sabah gözümü açtığım dakika yok bugün okula gidilmez dedim..Birşeler yapmak lazım..Bugün varız yarın yokuz dünyasını yaşadığım günlerde h&m açılmış ben hala gitmemişim , hele ben hele ben , hiiii , yarın ölür gidersem gibi bahaneskopik cümleler eşliğinde beynimi Forum İstanbula gitmeye endeksledim..Sen kaaaallk taaaa Bayrampaşaya git..Tam bu devrede öğrenci kafası gene devreye girdi..Ufak bir matematik hesabı eşliğinde okulada gitsem 2 saat orayada 2 saat hiç düşünme cümleleri yankılandı beynimde..Sonuç olarak kendimi Forumda buldum..Vogue'un verdiği h&m dergisinde kırmızı topuklu bir ayakkabı beğenmiş,hatta sırf onun için gitmiştim oraya dün..Ama öyle bir ayakkabıya rastlamadım..Hoş çok karışıktı..Ne avm yi ne h&m düzenini sevmedim..Öyle vitrinlerin altına serpiştirilmiş ayakkabılar , oraya buraya atılmış bilezikler , aksesuarlar bana göre değil..Zaten karman çorman her tarafta 30985 parça elinde koşan insanlar var..İyice dikkat dağıtıcı bir mağaza..Gönül ister hepsi ayrı ayrı bir düzen içinde sergilense..Gönül ister varolan 6 kasadan 6 sı da çalışsada bir kasada 7 km kuyruk olmasa..Ama sanırım bu avm kuralları..Mevcut kasanın yarısından azı çalışır..Gerisi görümlük. Avmden çıkmaya yakın girilen Zara günü kurtaran mağaza seçildi..Hem gönlümü çalan o harika ayakkabısı hem hayranlık uyandıran düzeniyle..Öyle bir gönül çalmaki ayakkabıya odaklanmış giderken üstteki rafı göremeyip kafamı yaracak bir odaklanma..Çıkan sesi yanımda olmayan iki arkadaşım  duydu ve geldi..Kimseye bunun benim kafamı çarptığımda çıkan ses olduğunu söylememem gerekti ama o ayakkabıya öyle vuruldum ki cince fikirlerim arkada kaldı=) Kısaca beklentiler açısından fiyasko bir gündü..Günün karı bol kahkaha , navigasyon bilgisi ve Stradivariusun bu nimetleri ;


Hiç yorum yok: