5 Şubat 2011 Cumartesi

Birazcık ilham falan filan

Tam bir c.tesi sendromu yaşıyorum ! Bence sendrom bu olmadı..Yapılsalarla yapılmalıların çakıştığı bu ruh hali sendrom bence..Yoksa p.tesi sendromu ne ki..İş mi ? Okul mu ? Gitmeme şansın mı var ? Yapılmalı ! Bir -sa  -se si olmadan.. Bugün İstanbul beddualarımı almışçasına bir havayla uyandırdı beni..Gözüme güneş girmeyeli çok olmuştu..Tamam bu durumdan hoşnut olmasamda kapalı bir havadansa bunu yeğlerim..Kaç gündür ''tamam artık sağlıklı beslenmeliyim''.''Tamam tatlıyı kesiyorum''..''Tamam sabah kahvaltımı hafifleticem'' cümlelerinin cirit attığı bünyem gene malesef beni takmadı..Gene en ağırından bayık bir kahvaltı yaptı..Belkide markete gidip kendime çeşit çeşit cornflakesler almalıyım..Ama yoo kahvaltıdan vazgeçmiyorum..Ya da aldığım kiloları verene kadar ? Olabilir aslında... Bugün motive edici şeylere ihtiyacım var..Bir telefon olabilir..Özledik bi ses..Ya da mutlu bir haber verebilir birileri...Küçülen siyah hırkam bir anda büyüyebilir mesela..Hayır ergenliğide geçtim senelerdir aynı kilodayım Tiffanye bok atmak istemem ama hırkanız çekti ! Ders çalışmam lazım..14.yy şairlerinin bütüüün çetelesi beni bekler...İsteksiz çalıştığım zaman sınavdada aynı magazinsel performansı gösteriyorum..En son Mevlana hakkında bilgi vermem gereken kısımda sonradan farkettim ki sadece özel hayatını anlatmışım..Yok efendim Şemsle yakınlaşmış..Dedikodu çıkmış falan el insaf bir tanede eserini yazsaydın hani edebiyat diyorum..Ama yok büyüüüüük bir şevke ihtiyacım var...
O zaman ben biraz çalışmayı deneyebilirim..
Sen burda ol..
Gene gelirim belli olmaz..
O değil de neden ilhamım olmuyorsun  ?

Hiç yorum yok: