28 Mart 2011 Pazartesi

En uzun yazım bu mu

Mutlu bir güne uyanmak için sebepler olmalı..
Bi ipucu falan.. Biri demeli ki ''Gece pembe bulut düşün sabah umutlu uyanırsın ''... Yani bi formülü olmalı anladınız mı ? Günlerdir boşa geçirdiğim gibi geçmemeli zaman.. Amacı olmalı.. Havanın geç kararmasıyla bile mutlu olabilen ben bir günü dünyayla aynı  anda Türkiyeden bir saat önde bitirmemle övünmeliydim..Dün ygs sallamayan elektronik aletlerimin saatleri ileri alındığında çevremdeki herkesten 1 saat ileri yaşamamla pofpoflanabilirdim.. Yapardım bunu.. Severdim çünkü kendimi ben.. Överdim .. '' Allahım neden ben '' diye nağmeler atıp tüm ''ukala'' damgalarını toplayabilirdim üstümde.. Ama değişen bişeyler var.. Martılara simit atmayalı çok oldu ya.. Onu mu denesem bugün.. ? Ama üşüyorum.. Hep bi engel var hayatımda.. Şunu yapmak istiyorum ama bu var.. Şu olsun ama bunu bi atlatıyım.. Hep bir dayanma arefesindeyim.. Bekle... Bekle ...Geçer .. Geçer.. Havalardan nefret ediyorum..
Bu havaları sevmiyorum..
Zaten ben griyide sevmezdim..
Ya siyah ol beyaz..
Ya sıcak ol ya soğuk !

O değil de Adnan Polat...Gittiğine üzülmedim.. Önceden severdim seni..Hatta pek severdim evet..Özhan Canaydın kadar değil di ama severdim.. Sen bizi siyasete alet edip en pis manasında iktidara satınca vazgeçtim sevmekten.. Şimdi gittin ya.. Eski ben bundan mutlu olabilir-dim.

Sahi olurdum evet.. Hohoooo Ednan da gitti diye gülebilirdim.. Böle gamzelerim çıkınca...Gamzelerimi sever gene mutlu olurdum...Ayaklarımın akşam donma ihtimaline aldırmadan babet giyip okula giderdim.. Gördüğüm tüm yaşlılara yer verip duaların hepsini kalkan gibi taşıyabilirdim.. Okulun  önünden eksilmeyen polis beylere çıkarken iyi akşamlar bile derdim.. Artık yapmıyorum.. Kendimi okula değil hapishaneye ziyaret gününe gelmiş gibi hissetmeme sebep oldukları için en kindar bakışımı atıyorum hatta.. Kantinde ki amcalarla sohbet edebilirdim.. Para üstünü almayıp yerine sakız almayı teklif ederdim.. Ama en sevdiğim muzlu sütün markasını değiştirmeselerdi mesala... Okulu severdim.. Derslere girmesemde bölümümle övünür bi güzel geçerdimde. Sistemle çocuk oyuncağı gibi oynamasaları mesala..10 gündür yanyana oturduğum arkadaşımın 10. günde aslında sınıfta kaldığını öğrenmeseydim mesala.. Akabinde rektörlük bunu demek için daha ne kadar beklicekti diye isyan etmeseydim ya da.. Her kafadan tek ses çıksa gene mutlu olurdum.. Amaç demiştimya amaç bulurdum kendime.. Herkesten çıkan aynı cümleler amacım olurdu işte.. Şimdi profunda , öğrencilerin herbirine kadar ayrı ses çıkınca okulda pek çekilmez..

Dergimi alıp.. Çimlere uzanıp.. Kulaklığım kulağımda sos sen müzik dinleyerek dergi okumak isterdim.. Ama ben sokakta son ses müzik bile dinleyemicek kadar paranoya olduğumu demişmiydim size.. Yolda yürürken sesi kısarak yürüdüğümü.. Heleki çimlere yatıcaksam bunu köpeği var gelir atlar zıplar korkudan ölebilme ihtimalimle hayatta rahat olamam falan..Demedim mi ?
Evet..
Böleyim ben bi süredir.

Geçer mi dedin  ?

2 yorum:

pınar dedi ki...

Geçer kuzuçem.Bahar gelir, yine muzlu sütlerimizi alırız çardakta okey oynarız,sonra waffle geceleri yaparız madoda denize karşı, sonraa bilgisayardan bir şarkı açar koparız karşılıklı sanki reinadaymışızcasına.Evet bence yapabiliriz:)

Pele dedi ki...

Sübanikee dinimiz aminn (= =*