9 Mart 2011 Çarşamba

Kış Mimi =)

Negzelcimden kış mimi =)
Hayalinizdeki meslek nedir?
Vogue Editörü olabilirim bence. =)
Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
Yaz, kış ayırmadan uzun süredir Hugo Boss kullanıyorum
Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü / sütsüz?
Kahve sütlü olabilir birazcıkta şeker.Ya da 3ü 1 arada iyi bence =)
En önemli makyaj hileniz?
Hiç hile bilmem ben..Hileyle düzeltem gerek bişey olmadığından olabilir.Ukelayım tamam
Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
Söylersem kabul olmazdı hihi =)
 
Kahvaltı, öyle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
''Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı '' Cemal Süreya
Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Pembe candır

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Yüzük

Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Geçen gün düşündüm de keşke'' ney' ' çalabilseydim dedim
 
Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Bütün kozmetik ürünleri bitince alınır bazıları yedeklenir belkide.(bkz Acıbadem Sütü mis gibi göz makyajı temizler)
 
Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz?Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
İstemezdim..
 
Gizli ünlü aşkınız kim?
Gizli ünlü aşkım şuan yok..Tek eşlilikten yanayım..=)))
 
Neden blog tutmaya başladınız?
İçimde patlamasın diye

4 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ben de tek aşklılıktan yanayım :)

Adsız dedi ki...

canım benim mime bayıldım :) cevaplarına aslında :) ama pembe yazdıklarını okumak için ekranın açısıyla oynadım valla :P
çok eğlenceli olmuş

negzel dedi ki...

:)) yazdıkça hiçbirşey içimizde patlamıyor negzel:) herşey burada:)teşekkürler cevaplar için.

Pele dedi ki...

En temizi Büşracım :)
Teşekkür ederiimm gece kedisi bak o renk olayını hiç düşünmemiştim :)
Negzel: Ben teşekkür ederim mim çok zevkli negzel :)