7 Mart 2011 Pazartesi

Bugün hava sıfırın altında on

4 mevsim mi dedi birisi ? Hani şu ilk okul çağlarında sınıfımızın panosunda ayrı ayrı yerler kaplayan kocaman resimlere baka baka sayıkladığımız İlkbahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Yaz. Sonbahaaaaaaaaaaaar Kış ! Ney ? İlkbahar mı ? Cemre mi düşmüş ? Cemre kim ? Buzlanma nedeniyle mi yoksa kar yağacak uçucaz uyarısının yerini bulduğu bi noktada mı kayıp düşmüş ?
Ah küresel ısınma..
Bütün bunların sebei bence Amerika arkasında da İsrail var..Demedi demeyin
Neyse
Havanın berbatlığında sokaklarda gezilmeyeceğine göre ya bir cafe de konaklamak..Ya bir avm de ordan oraya sürüklenmek ya da Türk filminin altın çağını yaşadığı bu günlerde sinemaya  gitmek gerekir dedik ve tercihimizi sinemadan yana kullanıp sosyallikten patlıcak (!) bünyeme İncir Reçelini tattırdım..Issız Adamdan sonra nedendir bilinmez bütün filmler başkasının çocuğu tadını verdi bana..Sahiplenemedim.Sevemedim..Hep bir eksiklik buldum..Beğeni çıtamı savurdu gitti..Ama bu film için..Gitmelisin Issız Adam neymiş ağlamaktan ölürsün gibi tepkiler alınca..Tek tük sinemalarda bulunan film için nuh nebiden kalma Moda Sinemasını tercih ettik.Etmez olaydık..Neyse film için hayır ağlamadım..Güzeldi ama Issız Adam çıtamı sarsamadı bile..Bende mi bir problem var diye düşünmeye başladım artık..Sinemaya gelince gerek girişte ki pis kokusu gerek dondurucu salonlarıyla bida karşılaşacağımı sanmıyorum..Bu kadar eski bir sinemaya yakıştıramadım doğrusu..Hayır şeklin , adın var canım benim..Nedir bu 35 yaş sendromu..?
Son olarak
Bloguma dokunma !
Hakkaten özlüyorum blog.

2 yorum:

negzel dedi ki...

bende mimin var Ezgi:)

pofidikyastik dedi ki...

merhbaaaa sna mail attm ama cvp gelmedi :( Eğer bi bakıp cvp verirsen çok mutlu olcamm..

<3