5 Mart 2011 Cumartesi

Yalancısından bahar havası

Bugün çok boktan bir gün olacak hissiyle uyandım..Bu histe en büyük pay sabahın körü alacaklı gibi kapı çalan insanda lakin kimse o saatte sıcak yatağından çıkmadığından kendisi kimdir ne ister bilemiyorum..Her neyse boktan gün diyodum..Her zaman ki gibi uzatma kablosunun ucunda başımın dibine kadar uzattığım.(Birgün zaten hepimiz toprak olucaz benimki de radyasyondan olsun) telefonumu aldım ve sabah ritüelleri..-Uyandım, -Çıktım evden , -Gazetedeyim mesajlarımı okuyup -Uyandım kahvaltıdayım mesajını iade edicektim..Baktım 4 mesaj..Teh bi aksilik oldu ya da bi mesajı iki kere yolladı sanırım sevgilimcan diyodum baktım HAVA Durumu..Kanka ayağında aynen şu mesaj : Bugün İstanbul'da yalancısından bir bahar havası var..Sıcaklık 12.13 derecelerde ama tam hastalık havası dikkat ! Bla bla bla... Nasıl yani dedim o alışık olduğum meteoroloji terimlerinin yerini yalancısından bir sıcaklık kaplamıştı..Günün ne kadar boktan olacağını zaten demiştim di mi dedim içimden..Mutfağa gittim Nutella bitmiş..Dişlerimi fırçalarken ortadan sıktım..Su şişeme su doldururken de parkelere döküp çorabımla sildim..
Evet Günaydın cemaat-i blog
Günaydın Digitürk

Hiç yorum yok: