1 Aralık 2011 Perşembe

Sevgili Merry !

Sevgili Merry Christmas;
( Evet böyle daha samimi olabilceğini düşündüm..Tamam küçükken bunu bir kadın sanıyordum.Olabilir ama.Dedim size küçükken)
Yine ailemizin gündemine yerleştin..Köyden gelen annemin teyzesi gibisin..Senede bir geliyorsun, bir getirin yok ne bu heyecan ne bu panik !
Bu sene bazı dileklerim olacak senden..Erkenden belirtiyim ki hazırlık işini aceleye getirme.Daha bir ayın var..Yani yapabilirsin bence..Bu sene;
-Aralık ayında beyaz converse giyen hemcinslerimizi Mars'a yollayabilir miyiz? Yalnızlık çekmesinler diye yanında tayt üstüne kısacık bodyler giyenleri de refekatçı olarak bi zahmet..Dünyanın en güzel bacaklı insanıda olsanız tayt ve pantolon farklı şeylerdir..Lütfen bizi o iğrenç görüntünüzle cezalandırmayın.10TL ye aldığınız incecik taytlarınız hayalinizde ki o görüntüyü yansıtmak yerine iğrenç selülitlerinizi teşhir ediyor sadece.Pardon bacak gamzenizi !
-Kitap okuma konusunda " ben sen son Cin Aliyi okudum böhöhöhö!" , "of çok sıkıcı yeaaaüüüü"  fikirlerine sahip erkeklerin cool değil cahil olduklarını da yüzüne vurursan sevinirim.
-Dünya barışı, dostluk kardeşlik istemeyeceğim.. Sadece dostum dost, düşmanım düşman kalsın bana yeter..İnsanlarımızı döneklikten kurtar sevgili Merry..
-Hiç beyaz telefonum olmamıştı...Bildin mi?
-Beni Selaniğe yollar mısın? Yok Parisli, Eyfelli bişey istemedim..Biliyorum bu yıl bunu isteyen yine 4567 aşık olacak..Valla ben sonra da giderim yani.Sen Selaniği hallediver.
-Senden limitsiz kredi kartı istemek gibi bir yüzsüzlük de yapmayacağım.Sonuçta etin ne budun ne..Ebeveynlerime "ku kız kart kullanabilir..İradeli." mesajını ver yeter..
-Aşığa acı çektireni aşktan süründür bu yıl..!
-Eğitim hayatımı bitirmek istemesem öğrencilik ucuz meslek desem de sen alnımın akıyla bitirt bana!
-Aylık akbil 70 tl de kalsın.Valla elim gitmiyor!
-Şimdi senden iki parça ricam var.. Birincisi "çok sevdiğim" mavi America Gold serisinden şu tek omuzu düşük dantel detaylı body.
Bana da "en az" o kadar yakışacağından emin olabilirsin.Hatta daha az yakışırsa yar etme.Söz güzel olucam ya.


 
İkincisi ise..Saat.Görsellere baktığında az çok fikir oluştuğunu düşünüyorum.Zaten koskoca Merry ufacık bir saat mi bulamayacak.Peh..Bir kere bir görselde görmüştüm.Ama ne zaman, ama nerede, ne kadar, ne marka.Hiiiiç hatırlamıyorum..En son Fashion Night Out gecesi fotoğrafçı kızın bileğinde görmüştüm.Gidip nerden aldığını sormaya çekindim doğrusu.Zaten çok meşguldü.Çocukluğumda kardeşimin böyle bir saati vardı..Klasik hesap makinesi tipli Casio bir saat..İşte ben onun metal ama doresini arıyorum..Tam bu olmasada böyleler..All dergisinin bu ay ki sayısında Puma da gördüm öyle bir şey..Ama onun da görselini bulamadım size..O da buna benzer..Ama hayalimde ki bu değil..Sevgili Merry ve cemaat-i blogger kardeşlerim gören duyan bi el ederse sevinirim..

3 yorum:

pınar dedi ki...

O değilde Merry'e desek ses tellerine de bir el atsa..Konuşan kuzuğ istiyoruz:D

Pele dedi ki...

Merry ses tellerimi olurda 2012'de verir diye korktum :d

wimparella dedi ki...

merry christmas la aziz nicolas evliymiş zamanında ben de öyle duyduydum :D