7 Ocak 2012 Cumartesi

Madde madde olsa affeder misiniz ?

Tamam beni dışlayabilirsiniz...
Tamam tamam valla ben giderim..'Bıııııııloooogııııırrrrrrrr olanlar kaleye mum diksin' derken 'kaaaaale kapanıyooooooor' derken açılan avuca  parmağımı dokundurmak üzereyken sesinizin şiddeti artabilir 'elini çeken oynamıyor' tak ! diye bir hıcımla avucunuzu kapatabilirsiniz..Ben, ' haksızlık amaaaaa 'diye yakınmam söz..

Şu sıralar ben;
-İş hayatıma Lig tv'de devam ediyorum...
-İndirim sezonunda sadece Mango'yu yağmalıyorum...
-İzin günlerimde finallerime yetişmeye çalışıyorum...
-Geleceğe umutla bakıyorum..
-Yeni insanlar tanıyorum...
-Eğleniyorum, gülüyorum ama bazen çok kızıyorum...
-Şu sıralar ben şike soruşturmalarından çok etkileniyorum
-Sevdiceğimle görüşebilme adına boş vakit kolluyorum.
-Saçlarıma balyaj yerine babanne röflesi yapan kuaföre sövüyorum..
-Her pazartesi rejime başlıyorum.
-Doyasıya eğleneceğim bir günün hayalini kuruyorum
ve bazen kafamı zor kaşıyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

iyiymiş ya ben maddelesem bu ara hayatımı heralde bir kaç post yollamam gerekir hehe:D