14 Şubat 2012 Salı

since 2007

Hayatıma girdiğin günden beri kapıya gelen çiçekçi fobisinden kurtuldum sevgili...13 Şubat geceleri saat 00.00'ı gösterdiğinde telefon bir uçta ben bir uçta rahatça televizyon izleyebildim...Bu yüzden sevdim seni...
Benim doğrularımın senin de doğruların olduğunu anladığım an sevdim..14 Şubat sabahı happyvalentinesday diye dolaşan insanların yanında "Şike Davası" heyecanını taşıyabildiğimiz için sevdim.."Bütün bunlar kapitalist düzenin oyunu azizim" derken gözlerinin ışıltısını görebildiğim için sevdim.. Çiçek sevmem dediğim anlar çikolata tutkumdan vurup bonnyfoodla geldiğin günleri sevdim....Yanlışlıkla " Hoşgeldin bitanem Liverpool" dediğin günlere "Hoşbuldum hayatım Everton" cevabı verdiğimde ki şaşkınlığını sevdim...Elimde telefon sızdığım akşamlar sabah uyandığımda mesajlarına gelmeyen cevapları sorgulamadığın için sevdim...Tek düşündüğünün uykumu alıp-almamam olduğunu bildiğim için bir daha sevdim.
İşte bu yüzden  bay rüya adam oldun sen...Ne beyaz atlı prens, ne biscolata erkeği...
Hayatımın sarı-lacivert rengi kal bize her yer Silivri <3

Hiç yorum yok: