22 Mart 2012 Perşembe

Allahım anladın sen onu.Amin !

İşe başladığım her ay için 1 kiloyu itinayla göbek bölgeme toplamışken ben aç uyumayayım kim uyusun a insanlık !

Abi ay başına bir kilomu alınır bedenimin büyüdüğünü yazlık kıyafetlerimi çıkarırken gözüme Victoria Beckham malı görünen bodyler efendim Gülşen bedeni kotlar geldiğinde  anladım.
Tamam hala kapılardan geçebiliyorum.2 gündür itina ve istikrarla hayattan soğutur bir beslenme düzenim var. Güya light sandviç diye sunulan kaşar peynir doldurulmuş bir sandviçi akşam yemeği saydığım günün ardından bugün midemde bir hıyar popülasyonu olması gerçeği var. Efendim her gördüğün hıyara tuz alıp koşmayacaksın.(Bu lafı burda kullanmasam valla yer bulamıyorum) Öğle ve akşamı sebze graten ve hıyarla geçirdim..Şuan bana giden yollar kapalı anlayacağınız.

Bu istikrarla verdiğim kiloları Temmuz'a kalmadan uçururum arkadaş !

Gel gör ki birbirinden yaratıcı isimlerle kendinden soğutan yemekhanemiz ( bknz Sodexo çorba, Yuvarlama çorba, Altunizade çorba) bugün supangle,baklava,ıslak kek,tavuk göğsü,zeytinli ekmek veeeee makarna salatasıyla deyim yerindeyse sıçtı ağzıma! Ama ben o handikaptan kurtularak hıyar rejimime devam ettim.

Hem benim midem küçük olum ! Acıkmam ki ben ! Hiç sevmem yemek.
Hatta size en sevmediğim şeylerin başında Makarna salatası ve Çikolatalı tatlılar olduğunu söylemiş miydim ?

1 yorum:

pınar dedi ki...

Kuzuuğ, makarna salatasına bile hayır dediysen direnişçi ruhun geri gelmiş bence.Hırslıyız azimliyiz!