17 Mart 2012 Cumartesi

Derbiler tatlanacak seninle vol2

Ben lacivert batar kırmızı doğarım bazı sabahlar.Bazı sabahlar tam tersi..
Günlerden derbi günü sevgili..Sen "asma yüzünü" diye kurulacak bir sürü cümle biriktirdim dilimde...90 dakika boyunca kullanacağım. Seçeceğim özenle. Mesala sarının yanına gelen lacivertte Fenerbahçe'yi değil seni görmeye çalışacağım...
Söz böyle olacak nice derbiler...

Derbiler tatlanacak seninle demiştim. Arkasındayım sevgili..

Başka olacak o zaman derbiler.Kadın ve çocukların olduğu maçlarda sesi kısılırken televizyonun tek benim sesim yankılanacak salonumuzda..Gözlerinde ki   #sessiz taraftar istiyoruz ifadesinin sebebi benim sesimi duymak olacak...Belki baş ucumuzda son maçı bekleyen idda kuponlarımız da olur... Bu sefer "aşkım bu maç nasıl biter bak kazanmalıyım" demek yerine "kazanmalıyız" derim belki de...Yaptığım uçsuz tahminlerimden sonra adam gibi kupon yap diye gülmezsin bana.Kim bilir her kuponda denediğim ilk gol kaçıncı dakikalar arası olur tahminim tutar yanında..Her zaman istediğim tribünü yaparız evimizde...İkinci yarıya yetişmekse amaç hızlı gidişinden de yakınmam.

Böyle hayaller kurarım işte...Kırmızı kartları, kaçırılan golleri, görmeyen hakemleri düşünmem o an.
Ama söz  kısarım sesimi seninle...
Koy bi çay da içelim derken ıhlamurla gelirim yanına.

O zaman iyi olan kazansın sevgili..Ben lacivert yatıp kırmızı kalktım bu sabah..

2 yorum:

just not found. dedi ki...

sen sevgiliyle ters düşme diye beraberlik kazandı ezgican =)
çok centilmence(!) bir maç oldu.
hayallerini seveyim senin, hepsi gerçek olsun! =)

Pele dedi ki...

Ben de seni seviyim kurbacanım =))