25 Ağustos 2010 Çarşamba

Yollar gidişime kızlar duruşuma hasta


Eveeeeeeeeeeeeet...

İlk direksiyon dersimizi almış bulunuyoruz..Başta çok tedirgindim..Nasıl yapıcaksın falan diyene önce direksiyonu tutmayı öğreniyim sonra yaparım bişeyler derken bugün gördüm ki ben direksiyon tutmayı bilerek doğmuşum aslında .p Bir erkeğe Mangoyu anlatmakla birmiş benim debriyaj,vites ikilisini kontrol edişim... Yok tamam çok abarttım...Erkeğe Mangoyu benimsetmek daha zor=)) İlk girişimde babam sağolsun gayet çukurlu,tümsekli bir yol seçti...Ama blog sahibesi kuğu gibi süzülürken tümseklerde ebeveynim bile bu duruma şaşırdı... İlk gün için herşey güzeldii .. Bakalım ilerde neler olucak ..


Dipnot: Annem bugünlerde amma renkli hayatın spor,direksiyon falan değip güldüğünde acaba ciddimiydi yoksa depresif halim onuda dalgamı algıladı bilmiyorum stop..Dışardan görünen renkliliği ben neden hissedemiyorum stop..Tamam sorun sende değil bende stop..Sen daha iyilerine layıksın..

Stop.

Hiç yorum yok: