15 Aralık 2010 Çarşamba


İçimde söylemek istediğim bir yığın söz varken bunlardan cümle oluşturamamam ne garip...Madem konuşmaya biraz ara verdik bu postta böyle başlasın ;



İlk resimdeki eldiven..Evet evet eldiven.Annemin mükemmel yaratıcılığını pembe simli bir iple buluşturunca pembe botlarımla iyi bir takım oldular..
İkinci resimi yakınımda kime göstersen Ezgi diye özetleyebilir sanırım.Hem leoparın hem pembenin bu uyumu soğuk kış günlerimde üstümden çıkarmadığım pembe sabahlığımla şimdiden çok iyi anlaştılar bile..
Üçüncü resim ne alaka diyenler oldu..Bunu hissedebiliyorum..Hislerime güvenirim...Nutellalı pizza olur kendileri..Hayatımın enlerini birleştirip sunduğum bu postta nutellayıda es geçmek istmedim.Sbarro nutellalı pizza yapıyormuş..Doğrumu bilemedim..Doğruysa eğer hemen tatmak istiyorum şayet zaytung bir durum varsa ortada burdan yetkililere sesleniyorum ..Yapın..Bitti.Her ne kadar o kızarmış ekmekle nutella yediğimi anımsatsada denemeden bilemeyiz..Tadanlar varsa yorumları esirgemeyelim lütfen.Çalışsın parmaklar..

Tüm bunların dışında dilek listem çok kabarık..Olsun istediklerim..Alınsın..Gidilsin..Gezilsin...
Çok şey istiyorum.


Ev patiği ; Twigy .. Bitanecik ablamın hediyesi olur kendileri ♥

Hiç yorum yok: